חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דוד טטרואשוילי נהרג בתאונת עבודה בנמל אשדוד

פברואר 14, 2020

תאונת עבודה קטלנית בנמל אשדוד גבתה את חייו של דוד טטרואשוילי (בן 46), סוור (פורק מטען) המועסק במקום. טטרואשוילי נפטר מפצעיו לאחר שנפגע במהלך פריקת אונייה.

לדברי מי שהיה במקום, מטען גלילי פח כבדים התנתק מן המנוף ופגע בטטרואשוילי. הנפגע איבד את הכרתו וספג חבלה רב-מערכתית. עקב פגיעה פנימית שלא היתה ידועה בעת האירוע, התמוטט טטרואשוילי בניידת הטיפול הנמרץ.

בעת שהגיע לבית החולים אסותא אשדוד, היה מצבו של טטרואשוילי אנוש. הרופאים בבית החולים נלחמו על חייו בחדר הניתוחים, אך הוא נפטר ביחידת הטיפול הנמרץ.

מנכ"ל נמל אשדוד, איציק כהן, הורה על הקמת ועדת בדיקה. כדי לבדוק את הממצאים בזירת התאונה, הופסקה לחלוטין עבודת הפריקה מן האונייה.

דוד טטרואשוילי, תושב אשדוד, היה אב לשלושה ילדים. מאות בני אדם השתתפו בהלווייתו, בבית העלמין באשדוד.

לדברי ד"ר הדס תגרי, מנהלת הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה: "למרבה הצער והכעס, מותו הטרגי של דוד טטראשוילי ז"ל הוא אסון שהסכנה להתרחשותו היתה ידועה היטב. זאת, נוכח סדרת אירועי הבטיחות החמורים של נפילת מכולות מגובה בנמל אשדוד בחודש שעבר והתאונה הקטלנית בה נהרגה אילנית טקלה ז"ל, לאחר שנדרסה על ידי משאית במהלך עבודתה כבודקת מטענים לפני מחצית השנה בלבד. אילו מעלים תהייה קשה האם נערכו בירורי בטיחות מקיפים על ידי חברת נמל אשדוד ועל ידי מנהל הבטיחות התעסוקתית במשרד העבודה והרווחה לאחר האירועים הקודמים, ואילו אמצעי בטיחות ננקטו כדי למנוע את הישנות התרחשותם של אירועי בטיחות".

ד"ר תגרי קראה למינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד העבודה והרווחה "להגביר לאלתר את מאמצי הפיקוח והאכיפה על בטיחותם של העובדים בענפים אלה".


קריאה נוספת – תאונת עבודה

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם